Częste pytania

Kliknij w interesujące Cię pytanie:

 

 

 


 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać mailowo: sklep@cooltravel.com.pl
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą mailową: sklep@cooltravel.com.pl
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce : )
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu : (

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email prześlemy informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta masz dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: o statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Termin wysyłki znajdziesz w opisie każdego produktu. Zazwyczaj wynosi do 48 godzin.

Na Twój adres email na bieżąco będziemy przesyłać informacje o stanie realizacji zamówienia.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Wybierz jeden z poniższych sposobów dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • paczkomat.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

W zależności od sposobu dostawy koszt przesyłki wyniesie od kilku do kilkunastu złotych. Wszystkie opcje wyświetlą się, gdy dodasz produkty do koszyka.

Przy zakupach na kwotę powyżej 250 zł PRZESYŁKA GRATIS.

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Wybierz dogodny sposób płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line lub płatność kartą).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety jeszcze nie oferujemy odbioru osobistego.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

Uwielbiamy akcje promocyjne tak samo jak Ty : ) Często oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Przesyłamy je w Newsletterze lub zamieszczamy na fanpage'u COOL Travel.

Kupon ma formę kodu. Wpisz go w koszyk w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że kody rabatowe mają okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Dlatego nie zwlekaj zbyt długo z zakupem : )

 


 

Co to jest Przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, gdzie dodajesz produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej opcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli się wahasz, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w sklepie COOL Travel, zaloguj się i dodaj produkt do Przechowalni. Produkt zostanie zapamiętany. A przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w Przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz do nich wrócić, przerzucić je do koszyka lub usunąć z Przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę?

 

Tak, za zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „Firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „Inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować zamówienie jedynie do momentu jego skompletowania. Po wysyłce zamówienia na wskazany adres zmiany nie są już możliwe.

W celu dokonania zmian w zamówieniu (inny adres dostawy, sposób płatności czy wysyłki; dodanie produktu) skontaktuj się z nami jak najszybciej: sklep@cooltravel.com.pl.

 


 

Moje zamówienie jest błędne. Jak je anulować?

 

Możesz anulować zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysyłce na wskazany adres anulowanie jest już niemożliwe.

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej: sklep@cooltravel.com.pl.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Jeśli wybierzesz opcję dostawy przez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić Twoją przesyłkę. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu - w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Jeżeli dostrzeżesz, że produkt uległ uszkodzeniu w transporcie, napisz do nas, dołączając zdjęcia (dokumentację uszkodzeń): sklep@cooltravel.com.pl.

» opis reklamacji i zwrotów

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl