Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Jeżeli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prześlij go do nas. Dołącz pisemne oświadczenie. Opisz w nim powody reklamacji produktu, wybierz formę rekompensaty, podaj adres zwrotny oraz numer konta. Oświadczenie możesz też przesłać mailem: sklep@cooltravel.com.pl.

Przykładowy Formularz reklamacyjny znajdziesz tu:

Formularz reklamacyjny

  • ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od podjęcia decyzji zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt na nasz koszt.
  • W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, napisz do nas: sklep@cooltravel.com.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Masz prawo zwrotu zamówionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia (w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość).

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, tzn. sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

      1. Odeślij nam zakupiony produkt.
      2. Do przesyłki dołącz oświadczenie o chęci zwrotu produktu. Uwzględnij w nim Twój numer konta. Oświadczenie możesz też przesłać do nas mailem na adres: sklep@cooltravel.com.pl.

        Przykładowy Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tu:


        Formularz odstąpienia od umowy
      3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki dokonamy zwrotu pieniędzy na podany numer konta. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Pamiętaj, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu wynikające z nadmiernego zużycia, uszkodzenia lub zniszczenia (tzn. korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl